Nabízíme kompletní pozáruční servis a poradenství v oblasti potápěčských svítilen Aton a ostatních nabízených produktů, který Vám bude poskytnut našimi zkušenými servisními techniky.
Příjem zakázek
Servis si můžete objednat zde: service@atonlight.com nebo telefonicky na +420 776 605 191.
Do e-mailu uveďte Váš telefonní kontakt a popis závady.
Zboží na servis přijímáme výhradně v čistém a kompletním stavu včetně příslušenství (tj. svítilna včetně nabíječky apod.).
Po přijetí Vámi odeslaného zboží budete e-mailem nebo telefonicky informováni o předpokládané ceně opravy. Oprava bude provedena následně po vzájemném odsouhlasení její ceny.
Poptáváte-li pozáruční opravu, je třeba do dvou týdnů po obdržení předběžného rozpočtu zaslat vyjádření, zda nabídku prodávajícího přijímáte nebo odmítáte. Pokud se do dvou týdnů nevyjádříte, poskytneme Vám dodatečnou lhůtu jeden týden. Po uplynutí této lhůty bez vyjádření z Vaší strany odešleme produkt zpět na Vaše náklady.
Doporučený způsob odeslání výrobku dodavateli (Aton s.r.o.)
Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Výrobek posílejte kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem původního balení. Nezasílejte na dobírku – zásilka bude odmítnuta.
Výrobek zašlete na adresu našeho reklamačního oddělení:
ATON s.r.o.
Sudice 60
675 73 Sudice
Česká Republika
Plnou cenu dopravy tam i zpět hradí zákazník.
Ceník servisních prací
Předběžnou cenu a termín opravy vám stanoví přijímací mechanik, dle náročnosti jednotlivých servisních úkonů.
Hodinová sazba je stanovena ve výši 400,- Kč. K tomu je připočtena cena náhradních dílů + poštovné a balné + DPH. Minimální cena jakékoli přijaté pozáruční opravy je 400,- Kč + poštovné a balné + DPH.
Detailnější informace naleznete v Obchodních podmínkách.
V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici na service@atonlight.com nebo na telefonním čísle, viz. Kontakty.
Tyto podmínky Servisu jsou účinné od 1.11. 2019.