Je pro nás důležité, aby se k Vám naše produkty dostaly rychle a bezpečně. Vámi objednané zboží bude v rámci České Republiky, Slovenska, Německa a Polska doručeno prostřednictvím našeho logistického partnera PPL.
Do ostatních zemí využíváme služeb společností PPL nebo DHL.
Námi zvolený způsob dodání zboží závisí na Vámi uvedené zemi dodání v objednávce.
Dostupnost zboží je uvedena na stránce produktu. V případě Vaší objednávky přes e-shop Vám zašleme potvrzení objednávky a následně informaci o odeslání zboží (sledovací číslo zásilky od zvoleného dopravce). S odesláním zboží obdržíte e-mailem fakturu, která bude současně sloužit jako záruční doklad.
Produkt bude dodán ve stavu bezpečném pro transport. U el. zařízení bude oddělený zdroj od spotřebiče, uvedení do provozního stavu je popsáno v návodu na použití.
Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít a zkontrolovat neporušenost obalu, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad poznamenat tyto skutečnosti na přepravním listu / do terminálu. Vhodné je pořídit fotodokumentaci. Toto pak neprodleně písemně oznámit prodávajícímu na shop@atonlight.com nebo tel. +420 777 018 111.
Příslušné náklady na dopravu se Vám zobrazí v objednávce podle Vámi zadané země dodání.
Detailnější informace naleznete v Obchodních podmínkách. V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám k dispozici na shop@atonlight.com nebo na telefonním čísle, viz. Kontakty.
Dodací podmínky společnosti jsou platné od 1.11. 2019.